Followers

Friday, August 26, 2011

Giveaway Beg Comel daripada kukutanganku(^_^)

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia ,
Beg comel menjadi kegemaran saya .
Sentiase menjadi pilihan hatiku ,

Orangnyer manis sungguh cute sekali .
Inilah penganjur giveaway ini .
Berbaju itam bershawl ungu menjadi pilihan hati .
Mira Syira itulah nama di beri .
|
|
|
v
Klik banner untuk join .

Hari raya sibuk shopping sakan .
Kowang sume suke shopping online kan ?
So jom la membeli belah di kukutanganku .
Sebab ade bermcm mcm beg comel spt di atas tu .

Hari2 minum air manis
Jom la ramai2 like page kukutanganku ULALA CANTIK MANIS.
Pasti xrugi dan puas hati .

 Syaratnyer mudah senang sekali .
Buat entry dan ikut terma .
Cepat2 sebelum tarikh 27 ogos 2011 tamat giveaway ini .
Sementara peryertaan masih di buka .

Hadiahnya sangat lumayan sekali .
Sape bertuah dapat la beg comel katanya .
Suda lame menjadi idaman hati .
Harap2 saya menang ya .

Saya suke makan burger .
Lastly jgn lupe tag 3 org blogger
  
Hari Raya nak pakai tudung ariani ,
Harap2 kukutanganku suke entry ni .
Anak itik belajar berenang ,
Hopefully saya salah sowang yg menang .

Bidadari bersolek berseri-seri ,
selepas bersolek pergi ke pekan .
Saya menyusun sepuluh jari ,
salah dan silap harap maafkan .

Terdengar takbir Syawal tersedu ,
  Anak2 bersalam penuh ceria .
Saya di sini menumpang lalu ,
Mengucap salam lebaran mulia .

Terima kasih tidak terperi ,
atas budimu duhai pembaca .
Ambil kesempatan ucapan diri ,
selamat hari raya pada semua .

Oke done . 

No comments: