Followers

Monday, March 12, 2012

Nak ini atau itu .

Assalamualaikum . 
nampak x tajuk kat ats uh ?
oke ni yg nak citer kat u allz ni haha .

Act ain dpt 2 pilihan keje . xsangka lak leh dpt .
mintak pun main2 je . last amek ko dua2 dapat .
so skunk dah xtahu nak buat pilihan T_______T

Satu pilihan adalah ain dpt cashier dekat jusco melaka .
gaji basix rm730 xtermasuk elaun . 
xpi uh la takot la nak jadi cashier kang tersilap kire ke .
comform kene tolak gaji t .
pastu berhadapan dgn customer lak uh .
then sabtu ahad comform kene keje .
silap2 raya pun kene keje warghhhhhhhhh xsanggup .

Pilihan kedua lak keje kilang di texas instrument melaka .
gaji basic pun sgt oke rm725 .
tapi uh la tkot jadi keje mcm kilang dulu .
sebab ain dulu keje sebagai ppc standart operator la .
xpi just cek mesin and reject je . so kat situ yg buat keje mcm uh ain sorg je .
so xramai kawan . pastu bdk2 situ pun mcm sombong jugak .
so kire cm fobia la nak keje kilang .
xpi kalu keje kilang xmenyusahkan my dad nak anto .
sbb ade bus . kalu keje jusco xde bus .

so para2 blogger please bg pendapat . oke

tq sekian . hihi .

2 comments:

blogtilldrop said...

entahlah ye..maybe jusco kot..kira duit betul2 ya

Neesa Technologies Ltd said...

Thank you so much for sharing this information

php web development